Digital Marketing
Je doelgroep overtuigen doe je op je website maar je doelgroep online bereiken doe je met online marketing. Als geen ander weten we hoe belangrijk het is om bezoekers naar je website, campagne of socials te krijgen. Samen bepalen we je communicatiedoelen en welke middelen we daar het beste voor in kunnen zetten om je doelgroep te bereiken.
Dit doen we door vooraf de customer journey in kaart te brengen om boodschap en medium af te stemmen op de behoefte van je bezoeker. Zo haal je de beste resultaten en maak je de meeste impact met het beschikbare (media) budget.
Bij cross-mediale campagnes ontwikkelen we naast digitale middelen ook out-of-home, direct mail, radio- en/of tv-commercials en andere promoties. Altijd vanuit een duidelijke strategie en een disruptieve beeldtaal.
Onze digitale strategen vragen bij specifieke doelgroepen ook media-advies op bij mediabureaus om te bepalen welke media en middelen deze gebruiken en wat hiervan het bereik is. Zo zorgen we ervoor dat we in het Impact Plan de juiste middelen inzetten om de doelgroep te bereiken.
Impact dashboard
Door het bijhouden van de prestaties van je media en middelen kan je grip houden op je doelstellingen en bijsturen waar nodig. Hiervoor richten we een impact dashboard in waarin we de belangrijkste KPI’s inzichtelijk maken.
Je website beter vindbaar door SEO
Bij de ontwikkeling van een website houden we rekening met het zo goed mogelijk vindbaar maken van je website in zoekmachines. Zo kijken we o.a. naar de paginastructuur en naar de content. Ook bij websites die al draaien optimaliseren we je code, de paginastructuur en je content om beter gevonden te worden. Dit noem je Search Engine Optimization (SEO). We gebruiken slimme SEO-tools om de zoekprestaties voor, tijdens en na deze SEO-aanpassingen bij te houden.
Meer over SEOSocial Media kent geen geheimen
Moeite met het bijhouden van je socials? Meer bereik, volgers en impact maken met je kanalen door de inzet van betaalde posts en advertenties? Wij helpen je met het produceren van je beelden, teksten en stellen samen met je marketingteam een content kalender op. Zo blijf je zichtbaar, is er samenhang tussen je socials en ben je herkenbaar doordat beeld en tekst aansluiten bij je positionering.
Reinier
Haars
User Experience Designer
Maak een vrijblijvende afspraak van 15 minuten.
Plan een afspraak